ابحاث اون لاين





اهلا ومرحبا بكم

طلبات واساله اون لاين

وظيفتنا بتتلخص في اننا بنبحثلك عن اللي انت عايزه وبنديك اللينك بتاع الموضوع 
غير كدا احنا ممكن نجاوبك علي اي معلومه انت عايز تعرفها 
وطبعا هتكون بالمصادر بتاعتها--- 


يعني ممكن حضرتك تعتبرنا محرك بحث مثل Google 

بس الميزه ان هيكون انسان تعرف تتناقش وتتفاهم معاه


_________________________________________________________________________________


لو عندك بحث في الكلية او المعهد او المدرسه او لو عايز تعرف 
وتستفسر عن اي حاجه اكتبها ف تعليق واحنا هندورلك عليها ونجبهالك جاهزه بالمصادر...

معروف انا اي حد ممكن يعمل بحث علي جوجل بكل سهوله 
بس البحث  بيكون كبير جدا ومفيهوش غير نسبه بسيطه من المفاهيم اللي بتتعلق بالموضوع الاصلي 
بس كدا 
 احنا دورنا اننا نعملك بحث شامل وفي نفس الوقت يكون مختصر للموضوع اللي انت عايز تعمل بحث عنه ...

اللي خلاني اعمل موضوع ابحاث اون لاين اني في الكليه بيطلبو مني ابحاث كتير بس كنت بكسل اعملهم 
ومن هنا جتلي الفكره مش عارف هتكون مفيده بالنسبالكو ولا لا
ممكن واحد يقول طيب منا ممكن اكتب علي جوجل البحث اللي انا عايزو وهيجي ع طول
عندك حق بس سعات الواحد بيكون عايز عناصر معينه فبيطر يدقق في مواضيع كتير علي شان يطلع بمعلومه مفيده للبحث اللي هوا عايزه فا كتير من الناس او الطلبه بتكسل تعمل كدا وانا كنت كدا بس خلاص بقيت شغلانتي 


تعليقات